Sony PrimeSupport Pro - Utökat serviceavtal - avancerad ersättning - 3 år (3:e/4:e/5:e året) - leverans - för VPL-DX10, DX11, DX15

Sony PrimeSupport Pro - Utökat serviceavtal - avancerad ersättning - 3 år (3:e/4:e/5:e året) - leverans - för VPL-DX10, DX11, DX15 PS.VPL.DSERIES.3Y
Dolt pris
Information
 
 
Beställningsvara
SonyTillverkareSonyArtnr
PS.VPL.DSERIES.3Y
EAN
5013493231047
 
  • Standard repair
  • Replacement laser
  • Logistics covered
Om problemet inte kan lösas av Helpdesk kommer de att hämta den felaktiga enheten för reparation. Deras mål är att hämta den felaktiga enheten inom två arbetsdagar efter eskaleringen och de kommer att reparera enheten och returnera den till dig. De förbehåller sig rätten att ersätta enheter som inte kan repareras ekonomiskt med en renoverad modell med liknande specifikation.

Om diagnosen visar att lasern inte avger något ljus, kommer de att utfärda en ersättningslaser. Den naturliga minskningen av laserns ljusstyrka över tid utgör inte ett fel. Endast lasrar som har noll ljusstyrka anses vara felaktiga. De ombesörjer att den felaktiga enheten hämtas för utbyte.

Deras reparationscenter kommer att inspektera enheten. Om de finner att enheten lider av oavsiktlig skada eller om inget fel upptäcks kan de fakturera dig för kostnaden för frakt och arbete. Enheterna kan hämtas från och returneras till valfri adress inom EU:s fastlandsområden, Norge och Schweiz. För alla andra områden, vänligen kontakta helpdesk för ytterligare hjälp. Oavsett vilken reparationsväg helpdesken väljer kommer alla kostnader för delar och arbete att täckas av detta avtal i enlighet med standardvillkoren. Vissa geografiska platser utanför EU kan orsaka leveransförseningar, vilket kommer att resultera i en längre lösningstid.

 

 
Kundvagn
Visa priser inkl moms?
Varor: 0 stSumma: 0,00 kr