Lenovo Premier Support - Utökat serviceavtal - material och tillverkning (för system med Premier Support i 1 år) - 4 år (från ursprungligt inköpsdatum av utrustningen) - på platsen - svarstid: NBD - för ThinkStation P300; P310; P320; P330; P330 Gen 2; P340; P348; P350

Lenovo Premier Support - Utökat serviceavtal - material och tillverkning (för system med Premier Support i 1 år) - 4 år (från ursprungligt inköpsdatum av utrustningen) - på platsen - svarstid: NBD - för ThinkStation P300; P310; P320; P330; P330 Gen 2; P340; P348; P350 5WS1F52299
Dolt pris
Information
 
 
Beställningsvara
LenovoTillverkareLenovoArtnr
5WS1F52299
 
  • Onshore teknisk callcenter-support från Sydney, NSW
  • Vardagar kl. 07.00-19.00 teknisk support från callcenter
  • Prioritering av arbete* och reservdelar på plats nästa arbetsdag
  • Utsedd teknisk kundansvarig på plats för specialiserad felsökning
  • En enda kontakt för heltäckande ärendehantering för att se till att alla ärenden avslutas
  • OEM-programvarusupport (Original Equipment Manufacturer) för att stödja mer än hårdvara
Lenovo Premier Support erbjuder ANZ-baserad avancerad felsökning och heltäckande ärendehantering.

När IT-budgetarna krymper vill du öka effektiviteten hos dina befintliga interna IT-supportteam. Lenovo Premier Support hjälper till genom att tillhandahålla högutbildad personal för support under utökade öppettider med fokus på avancerad felsökning och dedikerad ärendehantering.

 

 
Kundvagn
Visa priser inkl moms?
Varor: 0 stSumma: 0,00 kr