Dell Uppgradera från 3 År Next Business Day till 5 År ProSupport 4H Mission Critical - Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 5 år - på platsen - 24x7 - svarstid: 4 h - för PowerEdge R550

Dell Uppgradera från 3 År Next Business Day till 5 År ProSupport 4H Mission Critical - Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 5 år - på platsen - 24x7 - svarstid: 4 h - för PowerEdge R550 PR550_3OS5MC
Dolt pris
Information
 
 
Beställningsvara
DellTillverkareDellArtnr
PR550_3OS5MC
 
  • CritSit procedures - severity level 1 issues will be reviewed by Dell and may be nominated for CritSit incident coverage through Dell Global Command Centers
  • Emergency dispatch - onsite service technician dispatched in parallel with phone-based troubleshooting when you declare a severity level 1 incident
  • Priority production - in the event of a critical situation caused by natural disaster or other event normally excluded from limited warranty, Dell will expedite production of a new system(s)
  • Storage fault monitoring - alerts from storage fault monitoring helps you maximize uptime by identifying and correcting potential issues before they occur
Oavsett om du har en mindre verksamhet eller ett globalt företag behöver dina anställda känna sig säkra med den maskinvara du väljer åt dem. Slutanvändarna behöver ha tillgång till kunnig support som hjälper dem att hålla sig produktiva.

Skaffa proaktiv support för din verksamhet.

ProSupport med SupportAssist-teknik är den enda tjänsten som gör det möjligt att åtgärda allvarliga problem på ett proaktivt sätt. Med ProSupport får du tillgång till lokala tekniker, support dygnet runt och proaktiva varningar.

 

 
Kundvagn
Visa priser inkl moms?
Varor: 0 stSumma: 0,00 kr