HPE Pointnext Tech Care Essential Service - Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 4 år - på platsen - 24x7 - svarstid: 4 h - för P/N: AK379AR, AK379SB, E7W43A, E7W44A, M9A07A, M9A08A, P9G69A, P9G70A, Q0L07SB, Q0L08SB

HPE Pointnext Tech Care Essential Service - Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 4 år - på platsen - 24x7 - svarstid: 4 h - för P/N: AK379AR, AK379SB, E7W43A, E7W44A, M9A07A, M9A08A, P9G69A, P9G70A, Q0L07SB, Q0L08SB H07N2E
Dolt pris
Information
 
 
Beställningsvara
Hewlett Packard EnterpriseTillverkareHewlett Packard EnterpriseArtnr
H07N2E
 
  • Remote problem diagnosis and support
  • On-site hardware support
  • Replacement parts and materials
  • HPE Visual Remote Guidance (VRG)
  • HPE InfoSight dashboards
  • HPE InfoSight workload insights
  • Firmware updates for selected products
  • Collaborative Support and Collaborative Assistance
Din verksamhet är beroende av att du kan övervinna dina IT-utmaningar och anpassa dig till nya datakällor och affärsmodeller. Transformera dig framgångsrikt med moderna lösningar för moln, AI och edge - allt medan du utbildar din personal och använder verktyg som låter dig effektivt arbeta i nya miljöer.

 

 
Kundvagn
Visa priser inkl moms?
Varor: 0 stSumma: 0,00 kr