Lenovo Premier Support - Utökat serviceavtal - material och tillverkning (för system med 1 års kurir- eller inlämningsgaranti) - 3 år - på platsen - svarstid: NBD - CPN - för ThinkBook 13x G2 IAP; 16p G3 ARH; 16p NX ARH; ThinkBook Plus G3 IAP; ThinkPad E15 Gen 4

Lenovo Premier Support - Utökat serviceavtal - material och tillverkning (för system med 1 års kurir- eller inlämningsgaranti) - 3 år - på platsen - svarstid: NBD - CPN - för ThinkBook 13x G2 IAP; 16p G3 ARH; 16p NX ARH; ThinkBook Plus G3 IAP; ThinkPad E15 Gen 4 5WS1K04208
Dolt pris
Information
 
 
Beställningsvara
LenovoTillverkareLenovoArtnr
5WS1K04208
 
  • Onshore technical call center support from Sydney, NSW
  • Weekday 7am – 7pm technical call center support
  • Next business day onsite labor* & parts prioritization
  • Designated onshore technical account manager for specialized troubleshooting
  • Single contact for end-to-end case management to see all issues through to closure
  • Original Equipment Manufacturer (OEM) software support to support more than hardware
Lenovo Premier Support erbjuder ANZ-baserad avancerad felsökning och heltäckande ärendehantering.

När IT-budgetarna krymper vill du öka effektiviteten hos dina befintliga interna IT-supportteam. Lenovo Premier Support hjälper till genom att tillhandahålla högutbildad personal för support under utökade öppettider med fokus på avancerad felsökning och dedikerad ärendehantering.

 

 
Kundvagn
Visa priser inkl moms?
Varor: 0 stSumma: 0,00 kr