- CritSit procedures - severity level 1 issues will be reviewed by Dell and may be nominated for CritSit incident coverage through Dell Global Command Centers
- Emergency dispatch - onsite service technician dispatched in parallel with phone-based troubleshooting when you declare a severity level 1 incident
- Priority production - in the event of a critical situation caused by natural disaster or other event normally excluded from limited warranty, Dell will expedite production of a new system(s)
- Storage fault monitoring - alerts from storage fault monitoring helps you maximize uptime by identifying and correcting potential issues before they occur
Klara datacentrets komplexitet med ett orubbligt stöd för maskinvara och programvara och ett smart sätt att hantera en kombination av leverantörer i din miljö. Dell Technologies erbjuder en enda källa till kompetens, know-how och kapacitet för att du ska kunna säkerställa support till verksamheten. ProSupport tillhandahåller högutbildade experter under dygnets alla timmar och i hela världen för att tillgodose IT-behov, minimera störningar och bibehålla en hög produktivitetsnivå.
Mission Critical är ett alternativ för snabba lösningar med tillgång till delar och/eller tekniker inom 4 timmar. Du kan lita på att Dell Technologies ser till att du är tillbaka på fötterna snabbt.
Tillgänglighet och villkor för Dell Technologies-tjänsterna varierar beroende på region och produkt. Kontakta en säljrepresentant för mer information.