Lenovo Premier Support with Onsite NBD - Utökat serviceavtal - material och tillverkning (för system med 3 års garanti på plats) - 4 år (från ursprungligt inköpsdatum av utrustningen) - på platsen - svarstid: NBD - för ThinkCentre M90q Gen 3; M90q Gen 4; M90s Gen 4; M90t G4; M90t Gen 4; ThinkEdge SE30

Lenovo Premier Support with Onsite NBD - Utökat serviceavtal - material och tillverkning (för system med 3 års garanti på plats) - 4 år (från ursprungligt inköpsdatum av utrustningen) - på platsen - svarstid: NBD - för ThinkCentre M90q Gen 3; M90q Gen 4; M90s Gen 4; M90t G4; M90t Gen 4; ThinkEdge SE30 5WS0V07806
Dolt pris
Information
 
 
Beställningsvara
LenovoTillverkareLenovoArtnr
5WS0V07806
 
  • Hardware and software support
  • Dedicated Premier phone support with no menus to navigate
  • Unscripted troubleshooting
  • Direct access to advanced-level technicians
  • A single technical point-of-contact to manage the case through resolution
Vill du uppgradera ditt företags och dina medarbetares supportupplevelse? Med Lenovo Premier Support får både IT-personal och slutanvändare ett VIP-bemötande.

Lenovo förstår dina IT-ansvarigas behov av att öka effektiviteten, minska komplexiteten och hjälpa användarna att hålla verksamheten igång. Lenovo vet att dina slutanvändare förväntar sig snabb och problemfri support. Och Lenovo levererar.

Du får en direktlinje till Lenovos skickligaste tekniker som först lyssnar och sedan levererar avancerad felsökning - utan manus. De utvärderas bl. a. utifrån antalet lösta ärenden vid första kontakttillfället. Det betyder att de fokuserar på snabb och korrekt problemlösning.

 

 
Kundvagn
Visa priser inkl moms?
Varor: 0 stSumma: 0,00 kr